Szatmarer Allgemeine Jüdische Zeitung, 1903 (2. évfolyam, 1-22. szám)

1903-02-13 / 7. szám

טכירעב-סטפעשענ םאפ רעראמטאס .עטקראמנעטאאז ו ו י י צ ע ♦ך ןעטשרעג ,ך א fi ע ר ♦ וק וק ור.ןי 14 K. H. — 14 K. 30 H. _״ ״״ - ״.1- ״ 1! ״ 20 ״ ג° _ ״ 13 — 8 איד איירעקורדבוב רעד רעראמטאס״ עשידייעניימענללא ״גנוטייצ עםסאנ-יצניזאק טניטרעפרעפדנ עללא ןעננוטטאג ןעטראסקורד ׳ןעטראק ׳עפעירב ןעננונבער .א .ז .וו -רעפ סגנובאל ׳זענייצגא םטייצכאה ׳ןעננודאלנייא להאוואז שידיי םלא שיראגנוא קא רעטסנייפ גנורהיפסיוא וצ עטפגילליב .עדירפ גיםעמקעווצ טכער הנוא .״גילליב״ םוא טכינ רבוע וצ ןיד ףייא אל תיחשת תאפ ךינקז ךילמענ ןייק רעססעמרעיזאר וצ ׳ןעצטינ טבינ םע ןייא רעוולופסננוראאהטנע סעכלעוו זיב ןונ ךילסעילשסיוא םיוא -שטייד דנאל ןעגאצעב ןעדרעוו .עטננאק ןעגעג ־נייא ,עז גנוד ןאפ 80 רעללעה טזיא םע ןיא :ייירא לאנינ זעזאד אקנארפ וצ ןעממאקעב אייב Klein Gyük Kis-Várár— ן־־דוקמ ♦גגוטכאפ רעטניטרעפרעטנוא - עדגיימענ ־־ראפ דנאטש טבינ טימעיה טננאקעב סאד איד ןיא טאמראיד־רעהעפ איינ עטיובענ טימ רעטסעב גנוטבירנייא — טממאז וצאד -עג עדנעראה עמעווקעב גנונדאוו דנעהעטשעב םיוא אייווצ רעממיצ דנוא עביק — ־רעפ ענעהעז תזוסמ^יי רעטוג עטסאפסטפעשעג * ז ןיא ם א ט ט א ר טזיא ןייא טוג סעטעטכירעגנייא איירעצעפש ךנוא ןעיאאווצרוק גנולדנאה סעכלעוו ךיז סענייא ןעכילמעיצ בעדנוק סעזיירק טיירפרע ןעגעוו ענעטעיטעגנייא עססינטלעה םא ןעטסרע יאמ ןעדנעפיול סערדאי ןעגעג עדנעססאפ ןענאיצידנאק ♦ןעבענוצרעביא ערעיונעג ןעטאד דניי וצ ןערהאפרע אייב איד זאיצארטסינימדא סעזעיד .סעטטאלב זעדאאווכלעז טבע «דשכ M. Braun Obercantor Szatmár. .______ Tompautcza 15. טר העיפפמע זייז סעגיטלאהכייר רוטיטראפ רעטלהאוועג ןייא 4 ןעממיטש ־לייהטעגנייא רעט ,עגנאזעג-לעפמעט דנעהעטשעב םייא םלייהט ׳ןענעגייא םלייהט זעדמערפ .ןענאיציזאפמאק םע דניז סעיד שידיי עשידאלעמ- עגנאזענ טימ רענרעדאמ גנוטיילגעב דנוא ןעדנעכערפשטנע •אלאס ןעטראפ ׳טריזיליטש רעביא עכלעוו ךיז איד ןעטסדנעגארראפרעה ןעראטנאק דנעבאלעב ןעכארפשענסיוא .קבאה m רעפ״זיירפ עגיבעילעב ןאיצדאםמאק 2 ןענארק .*קנארפ .טקישעגוצ עבלעזרעד טלייהטרע רענרעפ קנילדנדג טכיררעטנוא ןיא ז י נ נ נ א ט ע ז אייב סעניכאמ .ראראנאה ןאפ.24 לירפא ןעדנעפיול סערהאי ריוא םעעיא - ללעוטנעווע איירד אי ערה - -עג ןעג עראבמהעננא עסכינגנידעב טעטכאפרעפ ♦דריוו עטגיהאפעב ןענאזרעפ ןעננאק אייב רעד עדניימעג ךיוא ןייא- סעדנעטיידעב ןעבענ ןעממאקנייא .ןעבאה ערעהאנ ןעטאד דניז וצ ןערהאפרע אייב םעד דנאטשר^פ WEINBERGER SÁMUEL Feh.-Gyarmat. J| םעד ןעטסגידנאטשנא י־רא£:א If י mm ■ ■ __ é)v\9 í*Jéy> iái ti a טלהעפפמע עעיא םעד ־עססעב M JfE ׳ןער ןעדנאטש ־אפ-עדנעראהעגנא m 11 עילימ ןיא ..ראמטאס. m אידטגאז;םערערעהאנ ןאיצקאדער ÍA דיוו עטגיטרעפענסעדנע -עירעפפא ןעד טימעיה ערעזנוא ןעטסעב עססינגייצרע ןיא עכילטממעז ןעגנוטטאג ז ע ל כ ו ו א K ר ע ן איד ריוו תחגשהב ברה ג״ה״אגה קק״דד״בא ראמטאס ןעגייצדע דנוא עטפגילליבוצ ם ר י י ז ע .ןרעפיל. רשכ 'ליפא םירדהמל ןמ .םירדהמה םהרבא זנאמדלאוו טע •®םאק ALBERT WALDMAN &, Co. Szatmár. Eine im besten Zustand befindliche SODA-WASSER-FABRIK sammt Flaschen ist ausserst- billig zu verkaufen. Nähere Daten sagt die Re daction dieses El ittes. עגייא איירעקודדכוב םיא ןעטסעב בעירטעב ןרעדאמ -עגנייא ׳טעטכיר טבינ אייווצ רעטטאלב איד ־ייא ןענ ךילמעיצ ןעסארג זיירקרעזעל ׳ןעצטיזעב ןעגעגטזיא עדנעסבאפ ןע:.איצידנאק -רעביא .ןעבעגוצ אוו י טגאז איד ן^יצקאדער י ?ייא רעטרעיטנעלאט רעגנוי ןגאמ רעד ןעשיראננוא דנוא ךעשטייד גכאירפש ןיא טראוו' דגוא טפירש ןעבמאקללאפ ׳גיטכאמ טכוז ןיא םענייא עזיוחסטפאשעג עדנערעיוד גנוגיטפאשעב לעיפכיילג בא םיא עזיוה רעד^ םלא .רעדנעזייר רעוו? טגאז איד .ןאיצקאדער שרה ר״ב ירביעה רעכאמרהוא דגוא רעטייבראדלאג ,ףאמטאס עססאג-״צגדאךר 'יג 11 טריראפעו עללא גנוטטאג דל^ג דגוא רעבליז ׳ןעטייברא ׳ךילמהענ ר י נ ג ע ? ׳?עטזארב ׳עגנעהעגרא ׳רעטכייל ־עב רעכ ןאפ רעבלי? דנוא ׳רעבליז-אני־כ m ךיוא, דנוא^ןעפייפפ ןעגיוא ג ל א ז ע ר םוצ ן^גילליב,רהעז .קערוקנאק .זיירפ ךרא טריראפער רע .רע־;לא גנוטטאג ןערהוא סאלב ריפ ענייא .ענארק עבלעזרעד טרעיצירבאפ ךיוא עללא ןעגנוטטאג ק נ ע פ ל ע ט ר ו ת להאוואז טבע םלא ךיוא טבינ טבע רעבליז ןאמ 20 3 !יב 40 .ןענאייק םיא עססערטניא רעד תורטע טרעפעיל רע ךיוא םית׳ילט קזצ זיירפסקירבאפ א£ן 2 ץנ »4 .ןענארק םיתילט ומכ - ט י ־ר ק ש'י רעדא מ י א ו ו ע טממאז טבע ענרעבליז הרטע טרעיצנאפ דנוא -£אהעג עטט םוא 24 .ןענארק רעגאל ןאפ איילרעללא \כ נ א ז י ל ב ע ר וו א א ר ע ־ן טכע סייוו סאוו סלאמעינ בלענ .דריוו עטלא רעדא עטריניאור תורטע -רעוו ןעד ץנאג אדו איינ .טללעטשענרעה LAPKIADÓ NYOMD ÁTÜL AJDÖNOS: KLEIN GYULA, SZATMAR.