Szatmarer Allgemeine Jüdische Zeitung, 1903 (2. évfolyam, 1-22. szám)

1903-03-27 / 13. szám

ןעראאווכלעז טכע .רשכ רדו עטניטרעפעגסעדנע -ע־רעפפא ןער טימעיה ערעזנוא ןעטסעב עכשינגייצרע ןיא עכילטממעז ןעגנוטטאג ז ע ל כ ו ו n ר ע ן איד ריוו תחגשהב ברה ג״ה״אנה ק״קדד״בא ראמטאפ ןעגייצרע הנוא סטינילליבוצ עזיירפ .ןרעפיל רשכ ׳ליפא םירדהמל ןמ .םירדהמה םהרבא זנאמדלאוו טע .םמאק ALBERT WALDMAN &. Co. Szatmár, M. Braun Obercantor Szatmár. Tompa-uteza 15. טלהעיפפמע ןייז סעגיטלאהכייר רוטיטראפ רעטלהאוועג ןיא 4 ןעממיטש -לייהטעגנייא רעט ,עגנאזעג-לעפמעט דנעהעטשעב סיוא סלייהט ׳ןענענייא סלייהט זעדמערפ י .ןענאיציזאפמאק סע דניז סעיד עעידאלעמ■־שידיי ענ;£זענ טימ רענרעדאמ ננוטייל:עב דגוא ןעדנעכערפשטנע -אלאס ןעטראפ ׳טריזיליטש רעביא עבלעוו ךיז איד ןעטסדנעגארראפרעה ןעראטנ^ק דנעבאלעב ןעכארפשענשיוא .ןעבאה זיירפ רעפ עגיבעילעב ןאיציזאפמאק 2 ןענארק אקנארפ .טקישעגוצ ׳עבלעזרעד טלייהטרע רענרעפ יעכישינירנ טביררעטנלא ןיא NMÉM tmm זעטאננניז א'יב םעגיסאכ .ראראנאה ןייא רעטרעיטנעלאט רעגנרי ןגאמ רעד ןעשיראגנוא דגוא ,ןעשטייד עכארפש ןיא טראוו דנוא טפירש ןעממאקללאפ ׳גיטכאמ טכוז ןיא םענייא עזיוחסטפאשענ עדנערערד גנוגיטפאשעב לעיפכיילנ בא םיאי עזיוה רעדא סלא .רעדנעזייר רעוו ? טגאז איד .ןאיצקאדער 3sןיי לש ®.חספ , • ךיא ערעירעפפא טימעיה -געיצראפ עטסכיל r^f בע י ר ו-סג ו ®ע״עניי וצ עטסגילליב .עייידפ רשכה ןאפ ישיג ברה גה״ואמה ד״בא ק״קד אקסיל .י״נ ןרהא ףסוי ךייר לעב דכנ ברהמ שודקה אקסילמ .ל*צז .Liszka. (Zemplén-m־Reich József Ó ןיא איד איירעקורדכוב רעד רעראמטאס״ ימעגללא ענ עשידיי ״גנוטייצ דדיוו ןייא י י ד י ש ע ר רעצטעזטפירש ז א פ א ר ט .ןעממאנעגפיוא שרה ר״ב ירביעה רעיאמרהוא דנוא רעט״כראדלאג !ראמטאס עםסאג-*צנדאק ׳רנ 11 טריראפער עללא גנוטטאג דלו^ג דנוא רעבליז ׳ןעטייברא ףילמהענ ר י נ ג ע ז ׳ןעשארב ׳עגנעהעגרא ״רעטכייל -עב דעכ ןאפ רעבליז דגוא ׳רעבליז-אניכ אדו ךרא ןעפייפפ דנוא ןעגיוא ג ל א ז ע ר םוצ רהעז לליב קג ץמערוקנאק .זיירפ ךרא טריראפער רע רעללא גנוטטאג ןערהוא םאלב ריפ ענייא .ענארק עבלעזרעד טרעיצירבאפ ךדא עללא ןעגנוטטאג לפענק תורטע להאוואז טכע םלא ךיוא טכינ טכע רעב־ייז 1 ןאפ 20 3 ?יב 40 .ץענארק םיא עסשערטעא רעד תורטע טרעפעיל רע ךרא מ ל י ת י כ םזצ זיידפסקירבאפ ןאפ 2 ביי 40 .ןענארק םיתילט ומכ ט • רק י ש רעדא מ י א ו ו ע טממאז טכע ענרעבליז הרטע טרעיצנאפ דגוא -פאהעג טעכ םוא 24 .ןענארק ,׳ רעגאל ןאפ איילרעללא כ * נ א ז י ל ב ע ר . וו א א ר ע ן טכע סייוו סאוו סלאמעינ בלעג .דריוו עטלא רעדא עטריניאור תורטע -דעוו ןעד קנאנ איוו איינ .טללעטשעגרעה טכירעב-סטפעשעג םאפ רעראמטאס .עטקראמנעטאאז י י י י צ ע ן ♦ .14 K. — H. -14 K. 40 H ג ע ר ש ט ע: ״ - ״ 12 - ״ - .10 פאה:רע -״ ״ 11 - ״ - ״ 10 ק ו ק ו ר ו ק: ״ 80 ״ 12 - - ״ 11 איד איירעקורדכוב רעד רעראמטאס״ עשידייעניימעגללא ״גנוטייצ עססאג־יצניזאק ׳רנ -14 טגיטרעפרעפ עללא ןעגנוטטאג אסקורד ןעטר ׳ןעטראק ׳עפעירב ןעגנונכער .א .ז .וו -רעפ םגנובאל ׳זענייצגא םטייצכאה ׳ןעגנודאלנייא להאוואז שידיי םלא ןיא׳שיראננוא רעטסנייפ גנורהיפסיוא וצ עטסגילליב .עזיירפ גסעטקעווצ פכע־י דנוא .״גיללב״ םוא טכינ רבוע וצ ןייז ףייא אל תיחשת תאפ ךינקז ךילמענ ןייק רעססעמרעיזאר וצ ׳ץעצטינ טבינ םע ןייא רעוולופסגנוראאהטנע סעכלעדו זיב ןונ ךילסעילשכיוא סיוא -שטייד דנאל ןעגאצעב ןעדרעוו .עטננאק ןעגעג -נייא גנודנעז ן^פ 80 רעללעה טזיא םע ןיא -ירא לאבינ ועזאד אקנארפ וצ ןעממאקעב אייב Klein Gyula Kis-Várda.-ff——ü-----Mr עג ייא *־*יירעקורדכוב םיא ןעטסעב ׳בעירטעב ןרעדאמ -עגנייא ׳טעטכיד טבינ אייווצ רעטט&לב איד -ייא ןענ ךילמעיצ ןעסארנ זיירקרעזעל ׳ןעצטיזעב טזיא ןענענ עדנעסכאפ ןעואיצידנאק -רעביא .ןעבענוצ אוו ?טנאז איד .ןאיצקאדער Van szerencsém a n. ó. közönségnek szi- vés tudomására adni, hogy Szatmáron I-Iu- nyady-utcza 33. sz. a. Balogh Lajos kerék- gyártó házában kellő képen jól berendezett kovács műhelyt nyitottam. Ennélfogva készitek mindenféle kovács munkákat u. m, gazdasági gépet, kocsi és szekérvasalást stb. minden a kovács szakmába vágó munkálatokat a lehető leg- jutányosabb árban. iuóvasalásra különös gondot fordítok. Magamat a n. é. közönség b. pártfogá- sába ajánlva, vagyok teljes tisztelettel :oroh Zsigmondi kovács. Van szerencsém a n. é közönségne b. tudomására hozni, hogy a mai kor, és a műszak legmagasabb igényeinek isteljesen megfelelő bádogos műhelyt nyitottam. Ennélfogva készitek és javítok mindenféle jégszekrényt, ttalkimérő asztalt״, fürdő kádat stb. stb. minden e szakmába vágó munkákat a lehető legszolidabb árban. Magyarország fővárosában szerzett tapasztala- taim kezeskednek munkám megfelelése iránt. Mind itt fersorolt valamint épület munkákbau is nagy jártassá- gomnál fogva, vagyok magamat a n. é. közönség b pártfogásába ajánlva kiváló tisztelettel Stosenberg Sámuel épület és mübádogos. SZATMÁR Atilla-utczat. szám. Berecz-féle ház LAPKIADÓ NYOMDATÜLAJDONOS: KLEIN GYULA, SZATMAR. 1908.