Szatmarer Allgemeine Jüdische Zeitung, 1903 (2. évfolyam, 1-22. szám)

1903-03-20 / 12. szám

«P* עטסעידר^לרא רע6ננידני!! -83g- עשירעטהעלע טנעטאפ עגרעטאל־ןעשאט ׳שיטקארפ ׳טפאהרעיוד ׳טנאגעלע עטסכאה טפארקטכייל *7* .טמטצ ׳טיירב 9.טמטצ ךאה טכייל רעדנעשיוטסיוא אירעטטאב זיירפ רעפ קיטש אקנארפ ♦ 3 .ללעהאס/וק *נ*® אירעטטאב רצ רערעי .טייצ ©®־ עססערדא MARK0V1TS MANÓ, N.-PALÁD Szatmár-megye. שרה ר״ב ירביעה רעכאמרהוא דנוא רעטייבראדלאג האמטאס עםסאג-יצנדאק ׳רנ 11 טב״רעב-סטפעשעג םאפ רעראמטאס .עטקראמגעטאאז 1 1 י י צ ע 14 K. — H. - 14 K. 40 H. t f ג ע ר ש ט ע: ״ - ״ 12 - ״ - ,10 ה א :רעפ ״— ״ 11 ״-״- 10 ק ו ק ו ר ו ץ: ״ 80 ״ 12 - - ״ 11 איד איירעקורדכרב רעד רעראמטאס״ עניימעגללא עשידיי ״גנוטייצ עססאג־יצניזאק רנ, *-1 טגיטרעפרעפ עללא ןעננוטטאג ןעט־אשקורד ׳ןעטראק ׳עפעירב ןעגנונכער .א .ז .וו -רעפ סגנובאל ׳לעגייצגא סטייצכאה ׳ןעגנודאלנייא להאוואז שידיי םלא שיראגנוא ןיא רעטסנייפ גנורהיפפיוא וצ עטסגילליב .עזיירפ ןעראארוכלעז טכע .רשכ ריוו עטגיטרעפעגסעדנע -עירעפפא ןער טימעיה ערעזנוא ןעטסעב ענפינגייצרע ןיא עכילטממעז ןעגנוטטאג ז ע ל כ ו ו« « ר ע ן איד ריוו תחגשהב ברה ג״ה״אגה ק״קדד״בא ראמטאס ןעגייצרע דנוא וצ ב י ל ל י ג ■ ט ס רפ ע:יי .ןרעפיל רשכ ׳ליפא םירדהמל ןמ .םירדהמה םהרבא ןנאמדלאוו טע .פמאק ALBERT WALDMAN &, Co. Szatmár. M. Braun Obercantor Szatmár. Tompa uteza 15. טלהעיפפמע m םעגיטלאהכייר דוטיטראפ רעטלהאוועג ןיא 4 ןעממיטש -לייהטעגנייא ;רעט ,עגגאזעג-לעפמעט דנעהעטשעב סירא סלייהט סלייהט.׳ןענעגייא .זעדמערפי .ןענאיציזאפמאק םע דניז סעיד עשידאלעמ-שידיי טימעגנ&זעג רענרעדאמ גנוטייל:עב דגוא ןעדנעכערפשטנע •אלאס ץעטראפ ׳טריזיליטש רעביא עכלעוו ךיז איד ןעטםדנעגארראפרעה ןעראטנאק דגעבאלעב ןעכארפשעגסיוא .קבאה . זיירפ רעפ עגיבעילעב ןאיציזאפמאק 2 ןענארק אקנארפ .טקישעגוצ עבלעזרעד טלייהנכרע־ רעגרעפ יעכי^ירג טכיררעטנוא ןיא . . ialiM י זעטאנגנ-ייז אייב םעגיסאמ •־.ראראנאה ןייא רעטרעיטנעלאט רעגנוי ןגאמ רעד ןעשיראגנוא דגוא .קשטייד עכארפש ןיא טראוו דנוא טפירש ןעממאקללאפ סיטבאמ טיוז ןיא םענייא עזיוחסטפאשעג עדנערעיוד גנוניטפאשעב לעיפכיילג בא םיא עזיוה רעדא סלא .רעדגעזייר רעוו ז? טזאז איד .ןאיצקאדער טריראפער עללא גנוטטאג דל&^ג דגוא רעבליז ׳ןעטייב־״א ׳ךילמהענ ר י נ ג ע ז /ןעשארב ״עגנעהעתא /רעטכייל -עב רעכ ןאפ רעבלין דגוא ׳רעבליז-אניכ איוו ךיוא ןעפייפפ דגוא ןעגרוא ג ל א r ע ר םוצ רהעז ןעגילליב ץנערוקנאק .זיירפ ךיוא טרדאפער רע רעללא גנוטטאג ןערהוא םאלב ריפ עגייא .ענארק עבלעזרעד טרעןצירבאפ *ץוא עללא ןעגנוטטאג לפענק תורטע להאוואז טכע םלא ךיוא טבינ טכע רעברי? ןאפ 20 3 זיב 40 .קנארק םיא עססערטניאךעד. תורטע טרעפעיל רע ךיוא fflrWTS באפ1'זיירפם'ןלי' ןאפ 2 ןיב 40 .ןענאדק ם*תילט ומכ ט י רק י ש רעדא 'מ י א ו ו ע טממאז טכע ענרעבליז הרטע טרעיצנאפ דגוא -פאהענ טעט םוא 24 §ןענארק רעגאל ןאפ איילרעללא. כ * נ א r י ל ב ע ר וו א א ר ע ן טבע סייוו סאוו סלאמעינ בלעג .דריוו עטלא רעדא עטריגיאור תורטע ־דעוו ןעד ץגאג איוו איינ .טללעטשעגרעה גיסעמקעווצ םכעי .״גילליב״^דנוא םוא טבינ רבוע וצ ןייז ףיוא אל תיחשת תאפ ךינקז ךילמענ ןייק רעססעמרעיזאר וצ ׳ןעצטינ טבייג םע ןייא רעוולופסגגוראאהטנע םעכלעדו זיב ןונ ךילסעילשפיוא םיוא -שטייד דגאל ןעגאצעב ןעדרעוו .עטננאק ןעגעג -גייא גנודנעז ןאפ 80 רעללעה טזיא םע ןיא -ירא לאניג זעזאד אקנארפ וצ ןעממאקעב אייב ,I Klein Gyula Kis-Yárda nttr-----fit—,•־י«® עגייא איירעקורדכוב םיא ןעטכעב ׳בעירטעב ןרעדאמ -עגגייא ׳טעטכיר טביג אייווצ רעטטאלב איד -ייא ןעג ךילמעיצ ןעסארג זיירקרעזעל ׳ןעצטיזעב טזיא ןעגעג ןעגאיצידנאקעדנעספאפ -רעביא .ןעבעגוצ אוו ?טגאז איד .ןאיצקאדער Van szerencsém a n. é. közönségnek szí- yes tudomására adni, hogy Szatmáron Hu- nyady-utcza 33־ sz. a. Balogh Lajos kerék- gyártó házában kellő képen jól berendezett kovács műhelyt nyitottam. Ennélfogva készitek mindenféle kovács munkákat u. m, gazdasági gépet, kocsi és szekérvasalást stb. minden ä kovács szakmába vágó munkálatokat a lehető |pg- jutányosabb árban. iuóvasalásra különös gondol fordítok. Magamat a n. é. közönség b. pártfogá- sába ajánlva, vagyok • teljes tisztelettel tőrein imoodl kovács. Van szerencsém a n. é. közönségne b. tudomására kozni, hogy a rrtai kor, és a műszak legmagasabb igényeinek isteljesen megfelelő 1 bádogos műhelyt nyitottam. Ennélfogva készitek és javítok mindéi iféle BMÉBT* jégszekrényt, -,SÄS italkimárő asztalt-, fürdő kádat stb. stb. minden e szakmába vágó munkákat a lehető legszolidabb árban. Magyarország fővárosában szerzett tapasztala- taim kezeskednek munkám megfelelése iránt, ; Mind itt fersorolt valamint épület munkákban is nagy jártassá- gomnál fogva, vagyok magamat a n. é. közönség b pártfogásába ajánlva kiváló tisztelettel 3tosenberg Sámuel épület és mübádogos. SZATMÁR Atilla-utczal. szám. Berecz-féle ház LAPKIADÓ NYOMDATULAJDONOS:; KLEIN GYULA, SZATMAR. 1903.