Szatmarer Allgemeine Jüdische Zeitung, 1903 (2. évfolyam, 1-22. szám)

1903-03-13 / 11. szám

זעראאוובלעז טבע ♦רשכ ריוו עטגיטרעפעגשעדגע -עירעפפא ןער טימעיה ערעזנוא ןעטסעב עססינגייצרע ןיא עכילטממעז ןעגנוטטאג ז ע וכל ►*■►ס ר ע ן איד ריוו תחגשהב ברה ג״ה״אגה ד״בא קק״ד ראמטאש ןעגייצרע הנוא וצ ב י ל ל י ג » ט ע עזיירפ .ןרעפיל רשכ ׳ליפא םירדהמל ןמ .םירדהמה םהרבא זנאמדלאוו .םמאקטע ALBERT WALDMAN &. C0, Szatmár. M. Braun Obercantor Szatmár. Tompantcxa 15. טלהעיפפמע; זייז סעגיטלאהכייר רוטיטראפ רעטדהאוועג ןיא 4 ןעממיטש -לייהטעגנייא רעט • ,עגנאזעג-לעפפעט דנעהעטשעב סיוא סלייהט ׳ןענעגייא סלייהט זעדמערפ י .ןענאיציז^פמאק סע דניז סעיד ־שידיי עשיד^לעמ עגנאזעג טימ רענרעדאמ ננוטייל;עב דבוא קדנעבערפשטנע ״אלאס ןעטראפ ׳טריזיליטש רעביא עכלעוו ךיו איד ןעטפדנעינארראפרעה ןעראטנאק דנעבאלעב ןעבארפשעגםיוא .ןעבאה זיירפ רעפ עגיבעילעב ןאיציזאפמאק 2 ןענארק אקנארפ .טקישעגוצ ys^yrnyn טליימוסדע 0־רעבךן? יעפיל״זנירג טכיררעטנוא ןיא זעטאנגניז * אייב םעגיס&מ .ראראנאה ןייא רעטרעיטנעלאט רעגנוי ןנאמ רעד ןעשיראגנוא דגוא ןעשטייד עכארפש ןיא טראוו דגוא טפירש ןעממאקללאפ ׳גיטכאמ טכוז ןיא םענייא עזיוחשטפאשעג עדנערעיוד גנוגיטפאשעב לעיפכיילג בא םיא עזיוה רעדא םלא .רעדנעזייר דעוו ? טזאז איד .ןאיצקאדער עטסעיינדעל^א גנודניפרע!!-־ עשדעטפעלע טנעטאפ ענרעטאל־ןעשאט ׳שיטקארפ ׳טפאהרעיוד ׳טנאגעלע עטסכאה טפארקטכייל *7* .טמטצ ׳טיירב 9 .טמטצ ךאה טכייל רעדגעשיוטסיוא אירעטטאב זיירפ רעפ קיטש אקנארפ♦ 3 .רק «י .ללעה . -נ*■ אירעטטאב וצ רעדעי .טייצ ■*־ עססערדא MA1KOV1TS MANÓ, N.-PALÄD Szatmár-megye. שרה ר״ב ירביעמ רעכאמרהוא דגוא רעטייבר;«דלאג האמטאס עססאג־-צגדאק דנ 11 טריראפער עללא גנוטטאג דל►« הנוא רעבלד ׳ןעטייברא ׳ךילמהענ ן י נ ג ע ז !ןעשארב ״עגגעהעגרא ״רעטכייל -עב דעכ ןאפ ךעבליז דגוא ׳רעבליז-אניכ איוו ךיוא ןעפייפפ דגוא ןעגיוא ג ל א r ע ר םוצ ןעגילליב״רהעז ן״נערוקנאק .זיירפ ךיוא טריראפער רע רערלא גנוטטאג קרהוא םאלב ריפ ענייא .עגארק עבלעזרעד טרעיצירבאפ ךיוא עללא קנניטטאג ענק’לפ תודמע להאוואז טכע סלא ךירא טבינ טבע רעבלי,־ 20 3 ןיב 40 .ןענאר,נ םיא א4רעד^סםערטנ תורטע סרעפעיל רע ךיוא ט ל י ת ם־׳י םזצ זיירפסקירבאפ 'ןאפ2 ויב« ומכםיתילט,.ןע;ארק יט, רק שי רעדא מ ״י # ו ו ע טממאז טכע &רעכלד הרטע טרעיצגאפ דגוא -פאהעג טעט םוא 24 .ןענארק רעגאל ןאפ איילרעללא כ י נ א ז י ל ב ע ר ו ו א א ר ע ן טכע סייוו סאוו סלאמעינ בלעג .דריוו עטלא רעדא עטריניאור תורטע -דעוו ןעד ןינאג איוו איינ .טללעטשעגרעה טכירעב-סטפעשעג םאפ רעראטטאס .עטקראמנעטאאז יוו ציי ע :ן .H. 14‘K 60 ír - טז14 ג ע ר ש ט yp ״ 50 ״ 11 - ״ — y !ס ה א p:t ר ♦ ״ 10 ״ 11 - ״ 40 ״ 10 וק ק ו ר ו ןי : ״ - ״ 13 - - w » Van szerencséin a n. é. közönségnek szi- vés tudomására adni, hogy Szatmáron 1-Iu- nyady-utcza 33. sz. a. Balogh Lajos kerék- gyártó házéban kellő képen jól berendezett kovács műhelyt nyitottam. Ennélfogva készítek mindenféle kovács munkákat u. m, gazdasági gépet, kocsi és szekérvasalást stb. minden a *kovács szakmába vágó munkálatokat a lehető leg- jutányosabb árban. £óvasalásra különös gondot fordítok. Magamat a n. é. közönség b. pártfogás- sába ajánlva, vagyok teljes tisztelettel torefo Zsigmondi kovács. איד איירעקורדכוב■ רעד רעראמטאס״ עניימעגללא עשידיי .״גנוטייצ עשסאג-יצניזאק טגיטרעפרעפ^־׳רנ עללא ןעגנוטטאג • זעטראפקוריד ׳ןעטראק ׳עובירב ןעגנונכער .א .ז .וו -רעפ סגנובאל■ ׳זעגייצגא סטייצכאה ׳ןעגנודאלנייא להאווא^ שידיי שיראננואסלא ןיא רעטסנייפ גנורהיפפיוא וצ עטסגילליב .עזיירפ גיסעמקעווצ מכעי דנוא־ .״גילליב״ םוא טכינ רבוע וצ־ ןייז ףייא אל תיחשת תאפ ךינקז ןייק־ךילמענ רעססעמרעיזאר וצ ׳ןעצטינ טביג סע ןייא רעוולופסגנוראאהטנע םעכלעוו זיב ןוב ךילסעילשכיוא םדא -שטייד דבאל ןעגאצעב ןעדרעוו .עטננאק קגעג ־בייא גנודנעז 80 רעללעה טזיא םע ןיא -ירא לאגינ זעזאד אקנארפ וע ןעממאקעב- אייב Klein Gyula Kis-Yárda. ■W— . ענייא איירעקורדכוב סיא ןעטסעב ׳בעירטעב ןרעדאמ -עגנייא ׳טעטכיר טביג אייווצ רעטטאלב איד -ייא ןענ ךילמעיצ ןעסארג זיירקרעזעל ׳ןעצטיזעב טזיא ןעגעג ןעגאיצידנאקעדנעססאפ -רעביא .ןעבעגוצ אוו' ’? טגאז איד .ןאיצקאדער «e .הט־א רשכ תהטפאג ; Eötvös-utcza. a volt ״Korona-szálloda“ 0ראמטא .פ .ט .ח*ב ךיא עביולרע רימ םעד ןעטרהעעג םוקילבופ איד עכילפאה -גא ענייצ וצ ןעכאמ םאד ךיא רעיה ןאפ ןעד ןעמאנ ״korona-szálloda״ -עב ןעטננאק עזרה ייאז רשכ זיוהטטא^ טעגפפ&רע עבאה עניימ דנערהאוו עלעיפ ערהאי םיא םעזעיד ךאפ ענעבראוורע ׳ןעגנורהאפרע יעצטעזרעפ ךימ ןיא רעד ןעמהענעגנא עגאל עגיימ יוו ענענכאקלל ו ךרוד;>פכא. ׳עלעער ׳עכילטקניפ גיסס&מ -ענכערעב עט גנונעידעב ןיא רעדעי גנוהעיצעב ןעדעירפוצ וצ* .ןעללעטש . = סטפאשעג רעדגעזייר ערעדנאזעב'ןעסעיגעג גנוגיטסניגעב == ךילנעיצעב תרשכ ענעיד ךיא טימ םירשכה רעד .עטאניבבאר וצ ןיידראוו-ססארג רנוא .ראפטאכ ןעטנענאבא' וצ רעדעי טייצ - ללעוטנעווע עזיוהכאנ'ךיוא -עגוצ טללעטש - ןעדרעוו טסג*לליב ׳ןעממאנעננא סאד׳אז סעיד -לעזמעד ןעב רעגידריווזיירפ טזיא סלא איד עשימייה .עביק a•- עטסעב טייהנעגעלעג ריפ .ןעטייצכאה ־*WI םוא םאד רימ םלאמראפ םלא ךיא םיא ״עליוה-ץעסייוו״ ןעדנאטשעג ןיב עטקנאשענ ןעיורטרעפ ךיוא רענרעפ דנעטטיב .. ללאפסגנוטכאכאה ה״מ ןב ץ?צ באז ♦סייוו LAPKIADÓ NYOMDATULAJDONOS: KLEIN GYULA, SZATMAR. 1908.