Szatmarer Allgemeine Jüdische Zeitung, 1903 (2. évfolyam, 1-22. szám)

1903-03-06 / 10. szám

זעראאווכרעז טכע .רשכ ידו עטגיטרעפע;שעד;ע -עירעפפא ןער טימעיר עזועזנוא ןעטסעב עססינגייצרע ןיא עבילטממעז ןעגנוטטאג ז ע ל כ ו א*ו 4* ר ע ן איד ריוו תחגשהב ברה ג״ה״אגה ד״בא קק״ד ראמטאש ןענייצרע דנוא עטטגילליבוצ יירש עז .ןרעפיל רשכ ׳ליפא םירדהמל ןמ ־׳.םירדהמה םהרבא ןנאמדלאוו טע .פמ*ק ALBERT WALDMAN &, Co, Szatmár, M. Braun Obercantor Szatmár. Tompa utcsa 15. טלהעיפפמע ןייז םעגיטלאהכייר רוטיטראפ רעטלהאוועג ןיא 4 ןעממיטש -לייהטעגנייא רעט ,עגנאזעג-לעפמעט דנעהעטשעב םירא שלייהט ׳ןענענייא סלייהט זעדדערפ .ןענאיציזאפמאק• סע דניז סעיד עשידאלעמ■־שידיי עגנאזעג טימ רענרעדאמ גנוטיילגעב זדנוא ןעדגעכערפשטנע ־אלאס ןעטראפ ׳טריזיליטש רעביא עבלעוו ךיז איד ןעטסדנעגארדאפרעה ןעראטנאק דנעבאלעב ןעבארפשעגסיוא .ןעיאה זיירפ רעפ עגיבעילעב ןאיציזאפמאק 2 ןענארק אקנארפ .טקישעגוצ עבלעזרעד טלייהטרע רענרעפ יעכילדגירג טכיררעטנוא ןיא m- זעטאננניז אייב םעגיסאמ .ראראנאה ןייא רעטרעיטנעלאט דעגנוי ןנאמ רעד ןעשיראגנוא דנוא ןעשטייד עכארפש ןיא טראוו דנוא טפירש ןעממאקללאפ ׳גיטכאמ טכוז ןיא םענייא עזיוחסטפאשעג עדנערעיוד גנוגיטפאשעב לעיפכיילג בא םיא עזיוה רעדא םלא .רעדנעזייר רעוו ? .טיזאז איד .ןאיצקאדער *m* עטסעיינרעללא גנודניפרע war* ! •f- עש״רעטהעלע »טאפ מ עתעפאל־זעשאט ׳שיטקאיפ ־ה *הרעי ׳טפ ׳טנאגעלע עטדבאה טפארקטכייל .7* .טרטצ ׳טיירב 9 .טמטצ ךאה טכייל רעדנעשדטשיוא אירעטטאב זיי־־ם רעפ קיטש אקנארפ♦.3 .רק 60 .ללעה אירעטטאב וצ רעדעי .טייצ «־ עססעודא MARKOV1TS MANÓ, N.-PALÁD Szatmár-megye. שרה ר״כ ירביעזד רעבאמרהוא דגוא רעטייבדאדלאג ׳ראמטאס עססאג-יצנדאק 3ד 11 טריראפער עללא גנוטטאג דלו^ג דנוא רעבליז ׳ןעטייברא ׳ךילמהענ ר י נ ג ע ז ״זעשארב ׳עגגעהעגרא ״רעטכייל -עב רעכ ןאפ רעבליז דגוא /רעבלד-אניכ ארו אךד ןעפייפפ דנוא ןע;יוא ג ל א ז ע ר םוצ רהעז ןעגילליב ץגערוקנאק .זיירפ ךיוא טריראפער רע רעללא גנוטטאג ןערהוא סאלב ריפ ענייא .ענארק עבלעזרעד טרעיצירבאפ ךיוא עללא קנניטטאג ק נ פע ל תורטע להאוואז טבע םלא ךיוא טבינ טבע רעבדיז 6ןא 20 3 זיב« .ןענארק םיא עםסערטניא1רעי טרעפעילתורטע רע ךיוא ט ל י,‘ת Byv|זיירפסקירבאפ' ןאפ 2 ויב «י4 .ןענארק םיתילט ומכ ט י רק י ש רעדא מ י א ו ו ע טממאז טבע ענרעבליז הרטע טרעיצנאפ דנוא ייפאהעג טעט םוא 24 '.ןענארק רעגאל ןאפ איילרעללא כ * נ א ז י בל רע וו א א ר ע ן טבע סייוו סאוו סלאמעינ בלעג .דריוו עטלא רעדא עטריניאור תורטע -רעוו ןעד ןינאג איוו איינ .טללעטשענרעה טכירעב-סטפעשעג םאפ יעראמטאס .עטקראמנעטאאז 14 K. £0 H. 11 K 60 H :ןעצייוו 10 . 10 ,. 10 .. 20 ., :עטשרעג ló - H ־ ״ 1 :רעפאה 14 ״ 14 ״ 50 :ן״ורוקוק איד איירעקורדכוב רעד דעראמטאס״ עניימעגללא עשידיי ״גנוטייצ עשסאג־יצניזאק ׳רנ 14טגיטרעפרעפ עללא ןעגנוטטאג ןעטראסקורד ׳ןעטראק ׳עפעירב ןעגנונכער .א .ז .וו -רעפ םגנובאל :אה׳זעגייצנא1סטיי־ ׳ןעגנודאלעיא להאוואז שידיי םלא שירמטנוא ןיא פ1רעטם:י גנורדיפסיוא וצ עטכנילליב .עזיירפ גיסעמקעווצ טכע־י דנוא .״גילליב״ םוא טבינ רבוע וצ ןייז ףיוא אל תיחשת תאפ ךינקז ךילמענ ןייק רעססעמרעיזאר וצ ׳ןעצטינ טביג םע ןייא רעוולופסגנוראאהטנע םעכלעוו זיב ןונ ךילסעילששיוא סיוא -שטייד ךנאל ןעגאצעב ןעדרעוו .עטננאק ןעגעג -גייא גנודנעז ןאפ 80 רעללעה טזיא שע ןיא -ירא לאנינ זעזאד אקנארפ וצ קממאקעב אייב Klein Gyula Kis-Yärda. -t$-----St--------tfr עג ייא **יירעקורדבוב םיא ןעטכעב ׳בעירטעב ןרעדאמ -עגנייא ׳טעטכיר טביג אייווצ רעטטאלב איד -ייא ןענ ךילמעיצ ןעסארג זיירקרעזעל ׳ןעצטיזעב טזיא ןעגעג עדנעסשאפ ןענאיצידנאק -רעביא .ןעבעגוצ אוו * טגאז איד .ןאיצקאדער Van szerencsém a n. é közönségnek szi- vés tudomására ádni, hogy Szatmáron I־Iu- nyady-utcza 33. sz. a. Balogh Lajos kerék- gyártó házában kellő képen jól berendezett kovács műhelyt nyitottam. Ennélfogva készitek mindenféle kovács munkákat u. m, gazdasági gépet, kocsi és szekérvasalást stb. minden a kovács szakmába vágó munkálatokat a lőhető leg- jutányosabb árban. iuóvasalásra különös gondot fordítok, j Magamat a 11. é. közönség b. pártfogá- i sába ajánlva, vagyok teljes tisztelettel mond kovács. Van szerencsém a n. é közönségnek b tudomására hozni hogy a mai kor, és a műszak legmagasabb igényeinek is teljesen megfelelő bádogos műhelyt nyitottam. Ennélfogva készitek és javítok mindenféle HÄS"* jégszekrényt, ",«Ülői italkimérő asztalt-, fürdő kádat stb. stb. minden e szakmába vágó munkákat a lehető legszolidabb árbán. Magyarország fővárosában szerzett tapasztala- taim kezeskednek munkám megfelelése iránt. Mind itt fersorolt valamint épület munkákban is nagy jártassá- gomnál fogva, vagyok magamat a n. é. közönség b. pártfogásába ajánlva kiváló tisztelettel Rosenberg Sámuel épül׳ t és mübádogos. szatmár :4 < Atilla-utcza 1. szám. Berecz-fáe%Aá LAPKIADÓ NYOMDATULAJDONOS: KLEIN GYULA, SZATMAR. 1903.