Szatmarer Allgemeine Jüdische Zeitung, 1903 (2. évfolyam, 1-22. szám)

1903-05-22 / 20. szám

Lusztig Ignátz-n# CSAP. %טלהעיפפמע םעד קטרהעעג םוקילבופ ןייז טפכאה גידנאטשנא ןרעדאמ סעטכירעגנייא ®י- רשכ זדהטסאנ טע סעמסווקעב .ריטראווק איד -ענגייאעג עטפעט טייהנעגעלעג ריפ .ןעטייצכאה Kallns Zelman, Munkács. első munkácsi koffer-gyára. Készít mindenféle bőröndöt utazó táskát legszebb és legjobb kivitel- ben, alegjutányosabb árban. Árjegyzék kivánatra bérmentve küldetik. יז■ ו. "י"*י—י■ ea——————■WM■ w שרה ר״ב ירביעה רעכאמדהוא דגוא רעטייבראדלאג ;ראמטאס עססאג-יצניזאק ׳רנ 11 טריראפער עללא געטטאג דל^ג דגוא רעבליז :א&.׳ןעטייב ףילמהעג ר י נ ג ע ז ׳זעשארב !עגנעהעגרא העטפייל .עב דעכ ןאפ רעבליז הנוא ׳רעבלדייאניכ ארי ךיוא ןעפייפפ דנוא ,עגיוא ג ל א ז ע ר םוצ רהעז ןעגילליב ■'*:ערוקנאק .זיירפ ךיוא טריראפער דע רעללא ינוטטאג ןערהוא םאלכ ריפ ענייא .ענארק עבלעזרעד טרעי^ירכאפ ךיוא דללא ןעגנוטטאג ןל נ ע פ ל תורטע להאוואז 'טכע םלא ךיוא טכינ טכע רעבליז ןא& 20 3 זיב 40 .ןענארק םיא עפפערטניא רעד תורטע רמעפעיל רע ךרא ט ל י ת י ם סזצ ופסקירבאפ י,' 2 ־׳ןיב40 .ןעגארק פררילט ומכ ט * -יו שיק רעדא מ י א ר ו ע טממאז בכע עניעבליז הרטע טרעיצנאפ דנוא -־טאהעג ט טע םוא 2 ♦ןענארק רעגאל ןאפ איילרעללא כ י נ א ז י ל ב ע ר וו. א א ד ע ן טכע סייוו עאוו םלאמעינ בלענ .דריוו עטלא רעדא עטריניאור תורטע ״יעוו ןעד ץנאג איוו איינ .טללעטשעגרעה Roth Bernáth vendéglős רשכ זדהטסאג טע ריטראווק MUNKÁCS. טכירעב-סטפעשעג םאפ רעראמטאס .עטהראמנעטאאז 13 K. 50 H. - 14 K. ־ H. 10 . 60 ״ 60 ״ 12 - ״ 10 ״ 30 ״ 11 - ״ — ״ 8 ״ - ״ 13 - 40 ״ ?עראאו־סלעז טכע !רשכ רדו עטגיטרעפעגסעדנע ־עירעפפא ןער טימעיה ערעזנוא ןעטסעב עספינגייצרע ןיא עכילטממעז ןעגנוטטאג ןער^אווכלעז איד ריוו תחגשהב ברה ג״ה״אגוד ק״קדד״בא ראמטאפ ןעגייצרע דגוא עטיגילליבוצ רפ י עזי .ןרעפיל רשכ ׳ליפא םירד,דמל ןמ .םירדהמה םהיבא ןנאמדלאוו טע .םמאק ALBERT WALDÍVÍAN L Co. Szatmár. “lm testvérek” teanagykereskedők és kereskedelmi ügynökség 4t 0 H G V Á E. ■Mr י ס פ ר נ״ ט ע י 2 א מ נ י ״ם לע הרותה קלחו ינש לע תויגס לע יפ רדפ ב״א סרטנוקו לע המב קפד ׳הציבב ההאו תובושת ו״מאמ ק״הגה ר״הומ ב״טיי ודח״לצז לייט׳ה״מהעב ת״שופ׳טייו ינבא .קדצ■ יתאמ ק״ה עטנ בקעי רעגרעב ןייד צ״ומו הפ ׳יראוודוא ךומס ראמטאסל א׳׳עי וצ קממאקעי :אייב Jakob Berger Szatmár-Udvari. (Ungarn,) תמכסהב םינואגה אצי רואל רפס להא קחצ׳ ףסאמ ידומלת ליכי וברקב תורמא תורוהט םינינפמ תורקי תורעה תושדח תוריקחו תוליעומ. ׳רקמב הנשמבו הכלהב תו״שו׳דגאו יקסיפב םיגיד תאמ ינואג ימיהו רודה םע תופסות ךפונ ילשמ ביהלהל תובל םינקז םיריעצו רגד ק״׳הות הדובכו .םירהל וריחמ טר־שזארב 25 רעציידה אהנארפ וו י י צ ע ן: ג :עשר :רעפאה :קורוקוק I A nagy mosás nem okoz gondot ״HEFORM”־mosópor c a jelenkor legjobb mosó aX שנינ s nyaga, több helyen kípróo g c N bálva a legjobbnak bizonyúlt 3 1 w N (f) C3 mivel a ruhának ártalmato 1יי lan, Sőt a szövetszálakat tarע״ ס o Q. יס tósahbá teszi, i ־< s v> O c Használati utasítás minden a> 1 cro.f c Ftí csomagon található. I Vi 1 N I E i Kapható minden jobb fűszerrt> 1 | ד 5 0 8 aj kereskedésben, valamint pl [öí C3 B Lili M R B 0 h F ן ־כ E szappangyárában Vi 2. FEHÉR-GYARMATON. 1 Hófehér ruháink lesznek g קחצי ןתח ךואגה ה־ירהומ s ןייד צ״ומו קיק ראמטאס Rabbiner Ignátz Klein, Szatmár Első Beregmegyei kézi és utibőröndgyár *a■■ Salamon Herman, Munkács. Erste Bereger Hand u. Reisetaschen Coffer-fabrick. A ״Szarvas“-Kavél1áz udvarában, főpiacz tjőröndök javítása olcsón elvál/aUatik.— Soffer Reparaturen werden billig ange- nonjnjen, סנ J£ alapok, ingek, galléré R4־gg A íegizlésesebb kivitelben és leg uíámjosabb árakban Wfrra uj divatáru fy v 1 a f ó T 0ד ־ UhiOíuiJtiü P % 4 4 ‘0* í1 09 ;31 !מ szerezhetők ke ^Szatmár Deák-tér 7-ik szám a volt Jíromjecz ezukrászda helgiség. eszthük, evngők, b Ion zo k.H|| .הטרא רשכ חהטסאג ,a volt Xebovits-fé/e szálloda ראוונגוא v-Cir .פ .ט ךיא עביולרע רימ קד ןעטרהעעג םוקילבופ איד עכילפאה עגייצכא סאדקבאמ■וצ ךיא רעיה ןיא םעד רעטנוא lebovits-szálloda ןעטנאקענ ?יוה ע ןייא w- רשכ זיוהטסאג mr טענפפארע ;עיגאה עגיימ דנערהאוו עלעיפ ערהאי םיא סעזעיד ךאפ ענעיראוורע ׳זעגנורהאפיע יעצטעזרעפ יימ ןיא רעד קמהענעגנא ל עגא עגיימ ענעממאקלליוו עטפאנ ךרוד ׳עלעער ׳עבילטקניפ גיססאמ עטענכערעב גנונעידעב ןיא רערעי גנוהעיצעב ןעדעי-רפו־צ וצ .ןעללעטש ב ע פ ט ע ג ע ל ע ג ע נ ,ד י י ט ריפ ,ד א י צ יי ט ע - עמעווקעב ךעכמיצטכאג ע סט^ט וצ .גנוועיפרעפ — םוא סאד דימ םלאמראפ םלא ךיא םיא -רעפלאה״ ״עזיוה-קשיט ןעדנאטשעג ןיב עטרנעשעג *עיורטרע^ ךיוא רענרעפ דנעטטיב ללאפפגנוטכאכאה KLEIN ADOLF vendéglős UNGVÁR. LAPKIADÓ NYOMDATULAJDONOS KLEIN GYULA, SZA׳TMAR. 1903.