Szatmarer Allgemeine Jüdische Zeitung, 1903 (2. évfolyam, 1-22. szám)

1903-01-09 / 2. szám

M. Braun Obercantor Szatmár. Tompa utcza IS. טליהעדפפמע זייז סעגיטלאהכייר רוטיטראפ ־עג א דעטל: ץא 4 ןעממיטש -לייהטעגנייא רעט ,עגנאזעג-רעפמעט דנעןדעטשעב םדא םלייהט ׳ןענעגייא םלייהט ןעדמערפ .ןענאיציזאפמאק^ םע דניז סעיד עשידאלעמ־שידיי עגנאזעג טיט רענרעדאמ גנוטיילגעב דנוא ץעדנעכערפשטנע אאס - ןעטראפ ׳טריזיל;טש רעביא עכלעוו ךד איד ןעטסדנעגאירדאפרעה ןעראטנאק דנעבאלעב ןעכארפשעגסיוא .ןעבאה׳ זיידפ רעפ עגיבעילעב ןאיציזאפמאק 2 ןענארק אקנארפ .טקישעגוצ עבלעזרעד טלייהטרע רענרעפ ןעכילדנירג טכיררעטנוא ןיא זעטאננניז איב םעגיפאמ .ראראגאה שרה ר״ב ירבועה רעכאמרהוא דנוא רעטייבראדלאנ !ףאמטאס עסםאג-יאניזאק ׳רנ 11 טריראפער עללא גנוטטאג דלאג דגוא רעבליז ׳קטייברא ׳ךילמהעג ר י נ ג ע ז ׳זע#ארב ׳עגנעהעגרא ׳רעטכייל -עב דעכ ןאפ רעבליז דנוא ׳רעבליז-אניכ אדו ןיוא ןעפייפפ ד,וא וא עגי ן ג ל א ז ע ר םוצ רהעז ןעגילליב ץנלרוקנאק .זיירפ ךדא טריראפער רע רעללא טטאג גנ ןערהוא םאלכ ריפ עגייא .ענארק סעטוג .ןעממאקנייא עגידנאטשנא עגנוי עטייל ןענגאק עגהא לאטיאק ךילגאט 20 10 ןענארק טכייל .ןענעידרעפ טשגיוועג דרילו סעדגערינאפמיא ׳ערעפייא סעגידנאטשגא ׳ןעמהענעב גידנוק ־שד ןעשטייד דגוא ןעשיראגנוא עכארפש ןיא טדאוו דגוא .טפירש םערעהאנ וצ ןערחאפרע אייב איד ןאיצקאדער סעזעיד .סעטטאלב GOTTESMANN JAKAB könyvkötő ב ו כ ב י נ ד ע ר SZATMÁR, Zrlnyi-utcza 22. טגיטרעפרעפ עללא ןעגנוטטאג ב ו כ ב י נד ע ך ׳ןעטייברא דגוא טפיוקרעפ שימייה טוג ענעדניבעג םיר-ודס םישמוח דגוא ערעדנא םירפס םא -רדוזיירפ .ןעטסגיד זעראאיוכלעז טכע ,רשכ ריוו עטגיטרעפעגסעדנע -עירעפפא ן;ר ערעזנוא.טימעי.ד ןעטסעב עכסינגייצרע ןיא עכילטממעז ןעגנוטטאג ז ע ל כ ו ו א א ר ע ן איד ריוו תחגשהב ברה ג״ה״אגה ד״בא קקד ראמטאס ןעגייצרע דבוא וצ ב י ל ל י ג ם ט ע עזיירפ .ןרעפיל דשכ ׳ליפא םירדהמל ןמ .םירדהמה םהרבא זנאמדלאוו טע .פמאק ALBRET WALDMAN &. Co. Szatmár. עגייא טייז 20 ערהאי םיא ןעטפעב בעירטעב עדנעהעטש ^יירעקורדכוב טזיא ןעגעוו ענעטערטעגנייא -געילימאפ עססינטלעהרעפ גידרידזיירפ דגוא ןעגעג עראבעמהעננא ןעגאיצידנאק .יעבעגונחעביא סע טזיא םעיד עגייא ןעטלעז ךיז עדנעםעיבראד טייהנעגעלעג אוו ןאמ ןעגייא זעטוג ןעטסאפצנעטסיסקוז גילליב -םאקעב ןעמ .ןנאק םעיעהאנ אייב רעד ןאיטקאדער סעזעיד .סעטטאלב 3akob Rosenthal könyvkötő SZATMÁR, Várdomb-utcza 4. ענידטלהעפמע רג •ט ־עטעטבידעגנייא בכוכ "י נ *ד ע ר י י א ןיא רעכלעוו איילרעללא ב ו ב ב י ג ד ע ר א ר ב י י ט ע ן עטסגיללי!וצ עזיירפ -םעב םגעט .ןעדרעו^טגיטרעפרעפ רעגאל יאפ עללא גנוטטאג ן םירודס דגוא ׳םישמוח ויא רהעז ןעטוג .דנאבזיוה Ein; diplomiertes deutsches Fräulein giebt deutschen nnd fran- zösischen Unterricht für Kiuder- und Erwachsene, in und auser dem Hause, bei massigen Honorar. Näheres zu Erfahren bei: GYULA FRIEDMANN Szatmár Batthányi-Oasse 32. v Ich offeriere hiemlt meine VormerksWochen-Kalender für das Jahr 1903. die ich in schö- ner Ausstattung gegen Einsendung von 60 heller per stück bestens liefere KLEIN GYULA ,י Szatmár, Kazinczy-u. 14. טכירעב-סטפעשענ םאפ רעראמטאס .עטקראמנעטאאז ו ו י י צ ע ץ ♦ .14 K. H. -15 K. H ג רע :עטש ״ 20 ״ 10 - .10 ה א פ ע ר: ״ 10 ״ 60 ״ » ק ו ק ו ר ו ץ: 40 ״ 12 - ״ 12 גיסעמקעווצ טכער דגוא .״גילליב״ םוא טכיג רבוע וצ ןייז ףייא אל תוחשת תאפ ךינקז ךילמענ ץיק רעססעמרעיזאר וצ ׳ןעצטינ טביג םע ןייא רעוולופסגנוראאהטנע סעכלעוב זיב ןונ ךילסעילשכיוא סיוא -שטייד דגאל ןעגאצעב ןעדרעוו .עטננאק ןעגעג ־גייא גנודנעז ןאפ 80 רעללעה טזיא םע ןיא -ירא לאניג זעזאד אקנארפ וצ ןעממאקעב אייב Klein Gyula Kis-Yárda. fjlozenfetd Kerman K1S-VÁRDA. _______:עגעג יא רענ םעד ♦טמארעייטש טל היפפמע ןייז ןעד ןעטסגנערטש ןעגנורעדראפנא דנעכערפשטגע רשכ זיוהטסאנ טע ריטראווק ״־»■ עטפעב טייהנעגעלעג ריפ .ןעטייצכאה עגידנאטשנא ׳גנוטכירגייא — עגילליב .ען־יידפ Die Kork Stopfen u. Kolzfas* spunden Jabrik in Szatmár, hefert ihren Erzeug zu billige Preise, für Bier-, Weilt-, Spiritus u. Mineralwasser Flaschen mit oder ohne Firmabrand in verschie- dene Qualitäten und Dimensionen Ábrahám Guth Szatmár Zrinyi-Gasse 42. A. איד איירעקודדכוב רעד רעראמטאס״ עניימעגללא עשידיי ״גנוטייצ עספאג-יצניזאק ׳רנ *•1 טגיטרעפרעפ עללא ןעגנוטטאג ןעטראסקורד ׳יעטראק ׳עפעירב ןעננונכער .א .ז .וו -רעפ סגנובאל ׳זעגייצגא םטייצכאה ׳ןעגנודאלנייא להאוואז שידיי םלא שיראגנוא ןיא דעטסנייפ לנורהיפמיוא וצ עטסגילליב .עזיירפ LAPKIADÓ NYOMDATULAJDONOS KLEIN GYULA SZATMÁR.